söndag, maj 09, 2010

PRESENTEN

Igår hade vi hela huset fullt av släkt och vänner. Vi firade min sambo som fyllde 30 i fredags. Det blev ett trevligt och lyckat kalas. Tack alla ni som var här! :-)

Ni kanske har varit nyfikna på vad han fick i present av oss (S ritade ju några ledtrådar). Jo, en spa-helg på Mösseberg. Vi ska dit nästa helg och njuta av behandlingar, bad, välbehövlig sömn och god mat. Det blir helgen innan jag ska in på operation.



I morgon är förresten sista dagen att vara med i tävlingen som jag har här på min blogg! :-)

2 kommentarer:

Lotta A sa...

Åh, det låter som en alldeles underbar present som ni har stor glädje av båda två.
Härligt att bara ni två kommer iväg och kan njuta av behandlingar, god mat och som "grädde på moset" få sova ut......
Önskar er en fantastisk helg!
Kram

Malin sa...

Tack så jättemycket!
Jag vill också åka på SPA!!! Ska nog också önska mig det när jag fyller år =) Elle så kan jag ju ge de till Mikael när han fyller men jag tror inte han är så förtjust i sånt, tyvärr!