måndag, maj 03, 2010

BEAUTIFUL BLOGGER AWARD

Tack snälla Therese för den här fina awarden!



Enligt instruktionerna bör man kopiera in awarden för att visa att man fått den. Länka till den du fått den av och sen ge den till 7 andra bloggare och länka till dem och sprida lite glädje. Förutom det ska du också skriva sju saker om dej själv.

Klart att jag vill göra det, så här kommer min lista på 7 bloggare jag vill ge denna awarden. Jag har valt att nominera 7 stycken fantastiska kvinnor som liksom jag kämpar mot cancern...
- Elin
- Kajsa
- Anna
- Marie
- Elisabeth
- Ludmilla
- Kerstin

Nu ska jag försöka komma på 7 saker om mig själv...

1. Jag var 22 år första gången jag blev mamma.


2. Jag älskar frukt och bär... mango, clementiner, körsbär, hallon, jordgubbar, björnbär, smultron... mmmm!!

3. En gång för en massa år sedan åkte jag och en kompis Finlandsfärja och vi lurade då några killar att vi var från USA. Det var riktigt roligt när de pratade svenska och trodde att vi inte förstod ett ord av vad de sa!

4. Jag har alltid tyckt om att fotografera. Första digitalkameran jag använde var min pappas. Det var någon gång i mitten av 90-talet och man kunde ta bilder i storleken 480x640 med den. :-)

5. Chokladbollar och kladdkaka är ett par favoriter bland goda och söta saker man kan äta!

6. När jag var liten var jag och brorsan ibland med pappa på jobbet (han jobbade som kyrkvaktmästare). Det hände att vi kröp runt under bänkarna i kyrkan för att se ifall folk hade tappat några pengar på golvet.

7. Fram till december förra året hade jag aldrig legat på ett operationsbord eller blivit sövd. Men efter det har det tyvärr blivit så många gånger att jag har tappat räkningen.

1 kommentar:

kerstin sa...

tack Linda du är för härlig ha en bra dag kram