tisdag, april 13, 2010

DÅLIGT MED SÖMN

Fy vad jag är trött idag! Natten bjöd inte på någon skönhetssömn direkt. Först när jag höll på att somna vaknade W till ett par gånger. Han är rätt förkyld så det var nog därför. Runt halv ett vaknade E. Han fick nappen och somnade om, men lagom när jag också lyckats somna så vaknade han igen och var hungrig. Matade honom, bytte en genomblöt blöja och somnade sen om. Då var klockan halv tre.

Vid halv fyra eller nåt spelar alarmet på min sambos mobil gång på gång i säkert en timma (vem uppfann snooze-knappen?! *suck*). Sen vaknar S av att det har "regnat" i hans säng och lyckades tyvärr även väcka E. Någon timma senare somnade han om - och ja, vem vaknade då om inte W!


Sleep Cycle i iPhone registrerar hur man sover... fast de gånger jag gått upp för att fixa mat till E, stoppa in nappar eller dylikt har den registrerat som "deep sleep" eller "dreaming" eftersom det varit lugnt och stilla i sängen... och det stämmer ju inte riktigt! ;-)

Inga kommentarer: