onsdag, april 14, 2010

BUZZADOR - SENSODYNE

Idag kom det hem ett paket med Sensodyne tandkräm från Buzzador. Den ska hjälpa mot ilningar i tänderna. Jag har använt den här tandkrämen innan och den har faktiskt funkat bra.

Jag har även buzzat om Dove VisibleCare. Det är en duschkräm som gör att huden inte torkar ut så mycket. Tycker att den fungerade sådär bra faktiskt, men jag är nog extra torr i huden nu i och med behandlingen så det finns nog ingen annan duschkräm som fungerar bättre just nu. För övrigt så luktade den gott så jag kan nog tänka mig att köpa den!


Vill du också få hem produkter att testa och dela ut bland dina vänner?! Här kan du anmäla dig hos Buzzador >>>

4 kommentarer:

malinj80 sa...

Jag fick också hem det idag! Min första kampanj!!! jippii ;)

Anonym sa...

Och jag har inte fått nåt.. :-( Kram Susanne

Magdalena sa...

Trist att inte behandlingen blir av... Hoppas att förkylningen ger sig snart så att du får sova och att du kan få behandling på måndag i stället.
Jag fick en kupong från smartson idag - är testpilot för God Morgon juice. Men - jag såg att man skulle blogga om produkten - och jag som inte ens har en blogg... Haha, jag får ge den till dig! =)
Kram!

Trebarnsmamman sa...

Jag fick också min tandkräm i går...så nu skall här borstas tänder.

Har också torr hud och för mig fungerar duscholjor bäst. Gå till apoteket och köp en flaska och prova. Annars fungerar även palmolive alomond duschcreme.