tisdag, mars 23, 2010

VILKEN BRA START PÅ DAGEN

Igår kväll fick E mat vid 21-tiden och jag tänkte att natten blir säkert inget vidare. Oftast äter han ungefär var fjärde timma... och det skulle innebära att han skulle vakna både runt 1 och 5. Men i natt när han började tjoa efter mat visade klockan 03:30! Härligt! Kanske kan man hoppas på att han snart sover hela nätter?!


Hittade en kul app till min Iphone - ToonPAINT.

Efter att jag hade duschat ringde min gulliga sambo och bad mig sätta på kaffet. Han hade köpt med sig frukost hem. Mmmm, gott! :-)

Sen traskade jag bort till vårdcentralen för att ta prover. Jag brukar oftast vara svårstucken men han som skulle sticka mig sa att han brukar vara bra på att sticka - och det var han! Det gjorde inte ett dugg ont och han lyckades på första försöket. På vägen hem somnade E i vagnen och han ligger fortfarande ute och sover gott.

Dessutom är det jättebra väder ute idag! Nu menar jag inte att solen skiner eller att det är särskilt FINT väder. Nej, det regnar!! Men det är bara bra för då försvinner förhoppningsvis snön lite snabbare. På torsdag och fredag ska det bli runt 10-15 grader ute... äntligen vår!!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Vilken bra dag!!!! Visst är det skönt att våren börjar komma.

Kram
Elisabeth

Therese sa...

Vilket härligt inlägg, gjorde även mej glad:)
Hoppas Erik fortsätter sova bra. Jag vågra forftarande inte hoppas på att Theo verkligen kommer att fortsätta sova så bra som han gör. Nästan bättre än mira.

Jag längtar också efter våren så att det ska bli över 10 grader här snart ser jag fram emot.

Ludmilla sa...

Sophie fyra månader sover nu i eget rum. Hon vaknar en gång på natten runt 4-5 och sen blir det morgon mellan 6 och 7. Det kan man inte klaga på!