måndag, februari 08, 2010

TÄVLING - PAPPELINA



Jag är med och tävlar HÄR om snygg matta från Pappelina från Butiken FÖRR. En av mina favoriter bland nyheterna på deras sajt är just den här mattan som man kan vinna.


Vera Small One Svart Vera är en modern plastmatta med enfärgad botten ett stilrent mönster i form av en rund cirkel.

Fast egentligen kan jag inte riktigt bestämma mig för vilken färg jag gillar bäst... en svart passar ju i stort sett vart som helst... å andra sidan kan t ex en grön, gul eller röd pigga upp lite mera?! Hmm... jag skulle nog kunna ha flera stycken! :-)

Butiken ligger för övrigt i Skövde, dvs bara några mil från oss, så jag har varit inne där några gånger. Kan rekommendera ett besök om man har vägarna förbi för där finns det en massa fint!

Inga kommentarer: