onsdag, februari 10, 2010

OJ, REDAN 850:-!

Kikade in på min insamling till Cancerfonden som jag startade upp för bara några timmar sedan och summan är redan uppe i 850:-! Stort TACK för alla bidrag!



Fortsätter det i denna takten så är det nog inte helt oöverkomligt att komma upp i målsumman på 5000:- till den 31 oktober 2010. Ni får mer än gärna sprida länken till insamlingen på t ex era bloggar och Facebook. :-)
http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=2219

Ser man till vad t ex en 50-lapp räcker till inser man att det knappt är en lunch ens. Men om vi är många som skänker denna peng till Cancerfonden kan deras vision en dag bli verklighet, dvs att fler ska överleva och färre ska drabbas av cancer!

Ingen kan göra allt - men alla kan göra något!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är det 1600! :)

Emma Johansson sa...

Hej! Jag har lagt in ett inlägg i min blogg och hoppas att det blir fler som hjälper till.
Länk: http://emsipemsi.blogspot.com/2010/02/besegra-cancern.html

Anonym sa...

Hej vännen, vilket resultat, så fort!! Ska lägga in länken i min sidebar....

För några dagar sen såg jag att du satt ut ert plusgironr för bidrag till ert bröllop.... jag hittar inte det nu?!?! Vi vill gärna skänka en liten, liten slant... inte kan vi avstå så särskilt mycket, men alla bäckar små... precis som du sade. Du får gärna maila mig pg-numret... du har väl fortfarande kvar min mail sen swappen? Annars finns den i min vänstra sidebar!

Kraaaaam på dig!!!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

O nu är det 2400kr!! =) Jag har gjort ett inlägg med bild o länk hos mig o jag hoppas det kan bli "en hjälp på traven"!!

Kramar

m i l l a h . s e sa...

Nu har jag oxå skänkt en slant =)
Kramar!

Marie sa...

Jag är så imponerad av all din ork, fick min tredje Fec-omgång i tisdags o har i stor sett sovit sen dess.
Men självklart kommer jag ge en blänkare om din insamling på min blogg, nästa gång o senare själv lämna ett bidrag.
KRAM!

Catharina sa...

Heja heja! :-)

Emma sa...

De går visst undan i din insamling!!! Du kommer garanterat klara 5000 gränsen!
Kram