torsdag, februari 11, 2010

FEBER

Idag vaknade jag med feber och en hemsk huvudvärk. Inget roligt alls. :-( De har sagt på sjukhuset att man ska ringa om man har 38.0 eller mer, så det var väl bäst att göra det. Så nu på morgonen har en sköterska från hemsjukvården varit här och stuckit mig. Får se om proverna visar något, men jag hoppas att det bara är något litet virus som är här på en snabbvisit.

Tycker att det är så svårt att ge ett svar när de frågar hur man mår för helst vill jag inte känna efter. Hatar verkligen att vara sjuk! Att ligga i sängen eller soffan en hel dag är såååå tråkigt. För att inte tala om att vara på sjukhuset. Usch!!

Men någon som får mig att må bra är den här lille godingen, hans underbara skratt och härliga påhitt... :-)





3 kommentarer:

Tina sa...

Åh, barnen räddar en då man själv känner sig nere, eller hur?! Man KAN liksom inte vara helt olycklig då man har en liten William intill som busar och skrattar. :-) Jag kände så med Lyckeli för drygt ett år sedan iaf. Hoppas din feber ger med sig, Linda. Kramar!

malinj80 sa...

usch då! Hoppas du piggnar till snart! Vi MÅSTE ju träffas snart! Har du tråkigt är det bara att ringa!
Helt otroligt vad bra det går med insamlingen. Det verkar som om de är många som länkat vidare!
Krya på dig!
Kram kram

Ludmilla sa...

Återigen fantastiska bilder. Hur gör du för att få dem så fina?

Håller tummarna för att det är ett småbarnsvirus och inget annat!