lördag, december 05, 2009

DAGENS OUTFIT


Haha många har ju dagens outfit i sina bloggar, så jag kan väl bjuda på min också. Känner mig så där lagom snygg i en blå sjukhusskjorta och vita knästrumpor och matchande kritvit ansiktsfärg. Nu har barnläkaren varit inne här. De hade kollat om Erik hade någon infektion för han hade det tillfälligt lite jobbigare och behövde mer syrgas. Men det såg bra ut och nu var det stabilt igen. Ska få mer smärtlindring nu och sen ska jag åka in till honom i sängen.

13 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Skönt att du får åka säng, när vår son var på neo fick jag åka rullstol körd av min man, och jag säger bara - han har INTE rullstolskörkort!

Tycker du ser under omständigheterna både pigg och fräsch ut!

KRAM

heffamamman sa...

Men det där är väl en helt okej outfit med tanke på omständigheterna. :) Grattis till er lille Prins! Härligt att höra att allt gick bra. Hoppas att du återfår krafterna snabbt igen. Du ska se att lite bebiskontakt gör susen på den fronten. Väntar med spänning på bilder av underverket!

*Grattiskram*

Emma sa...

Du ser ju nästan lite oförskämt pigg ut ;)
Skönt att allt har gått bra!! Du är nog säkert på benen snart!

Kram Emma

Lotta A sa...

Jag tycker du ser jätte pigg ut ,med tanke på vad du gick igenom i går!
Mysigt att få åka in till lille Erik och få en stund med honom..........
Sköt om dej.
Kram Kram

Fotograferande Maria sa...

Jag tycker du är fin!! Tänk att du har 3 pojkar nu :) eller 4 eller 5 med Lars Kram!!

m i l l a h . s e sa...

Tycker du ser väldigt fräsch ut för att vara nysnittad! Hoppas du inte har för ont i såret, och att lillprinsen håller sig ordentligt pigg.
Mysigt att få sniffa bebis!
Kram kram!

Ann-Louise sa...

Jag tycker också att du ser väldigt pigg och fräsch ut för att nyss ha gått igenom ett kejsarsnitt! De bilder som togs av mig första veckan efter mitt akutsnitt vågar jag knappt titta på själv, än mindre visa för andra eller lägga ut på nätet ;-)

Christine R sa...

Du är ju skitsnygg! Stort grattis till er nya guldklimp!

Therese sa...

jag tycket att du ser jättefin ut:) Kramar om hela din familj.../

Anonym sa...

Hej Linda

Skönt att lille Erik mår bra.Passa du på att vila Erik har personal omkring sig så han blir säkert väl omhändertagen, förstår att du helst vill vara hos honom, men efter någon dag känner du dig piggare, bra att du får åka i sängen och vara nära honom.Kram till er alla
Inger

Julswappen sa...

G R T T I S
till er son Linda!!!!

Och vet du jag tycker du slår alla andra med hästlängder angående dagens outfit. Du är jätte snygg!

Stor kram
M I N D I

Socka sa...

Haha, det är nästan så att man blir lite sur med tanke på att du ser bättre ut än jag gör en BRA dag :-D

Anonym sa...

Du är så fin!! Nybliven mamma är väl en av de vackraste sakerna som finns?!