fredag, oktober 02, 2009

TUGGUMMI

Fick några tuggummi-prover av min pappa igår. Jag tuggar inte tuggummi särskilt ofta, men jag har iallafall testat dessa:



Mentos Aqua kiss hawaiian: Tuggummi i lite annorlunda förpackning. Är nog meningen att den ska kännas lite "lyxig". Tuggummit smakar mest ananas och är helt okej. Har mycket smak, men är nog lite i sötaste laget.

Juicy Fruit Melon: God melonsmak, men tappade tyvärr smaken lite för snabbt.

Juicy Fruit Orange: Kan inte riktigt bestämma mig om det smakar gott eller inte. Tycker nog att apelsinsmaken känns lite besk emellanåt. Tappade också smaken ganska snabbt.

Fast nu ska man inte lita till 100% på mina smaklökar eftersom jag är gravid och kan både känna konstiga lukter och smaker ibland som ingen annan känner av! ;-)

1 kommentar:

unique sa...

haha... Det där känner man igen. I vanliga fall älskar jag oliver, men nu tål jag inte det. Första gången jag skulle äta en kom den ut lika snabbt igen. Det var det beskaste jag nånsin smakat haha