torsdag, oktober 22, 2009

GRATIS SPOTIFY PREMIUM

Häromdagen blev jag tipsad av en av mina vänner om sajten gratispremium.com. Eftersom jag själv har registrerat mig där och det faktiskt fungerar så kan jag ju passa på att tipsa er också! :-) Annars är det ju en hel del gratis-sajter på nätet som dessvärre inte funkar något vidare.



Med Spotify Premium slipper man alla irriterande reklamavbrott på Spotify. Dessutom kan man även lyssna på Spotify direkt i mobilen. Jag brukar själv använda det tjänsten i min iPhone och det funkar hur bra som helst när man vill lyssna på sina favoritlåtar.

Gratispremium.com är Sveriges största gratissida med över 600 000 medlemmar. Vill du också bli medlem kan du registrera dig HÄR. :-) Därefter utför man en gratiskampanj (alla deras kampanjer är helt gratis) samt bjuder in några av sina vänner. När detta är klart får man Spotify Premium skickat till sin mail.

Inga kommentarer: