måndag, september 21, 2009

LILLE SKRUBBNOS

W ser inte alltför rolig ut i ansiktet för tillfället. De senaste dagarnas vurpor har nu blivit fula sårskorpor. Mest är efter att han ramlade ner från en sandlådekant i fredags och störtade med näsan före.



Idag är det måndag. A har ufa-dag och är ledig från skolan. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Har nog inte så värst mycket planer för dagen. Det blir nog en hemmadag skulle jag tro och försöka ta det någorlunda lugnt. Igår kväll var jag såååå trött så det kändes som jag lätt skulle kunna sova ett dygn i sträck! Hade ont i ryggen och inte blev det bättre av att W var som en liten virvelvind och skulle utforska precis allt.

På kvällen satte vi på en film (Wallander - tjuven). Den var bra och spännande, men trots det så somnade jag ifrån slutet... så jag får göra ett nytt försök att se det idag!

1 kommentar:

Sofie sa...

Nä men titta vad bekant det ser ut. Stackars liten.
Det verkar vara de skrubbade näsornas tid just nu.