torsdag, september 03, 2009

JOGOLINO

Jag fick ett mail från Buzzador idag att jag blivit utvald till deras Jogolino-kampanj... eller ja, man kan väl snarare säga att det är W som är med i denna kampanjen eftersom det är en yoghurt för barn. :-)



Jogolino är en god och spännande yoghurt som är fri från tillsatt socker. Jogolino innehåller frukt och yoghurt och är även rik på kalcium, vilket är extra viktigt för små barn med växande skelett. Produkten är lätt att ta med sig då den inte behöver förvaras kylt och är perfekt att äta ur direkt.

Idag på förmiddagen har vi varit på Öppna förskolan. W blev jätteglad över att få komma dit och tycker det är roligt med alla barn, leksakerna och när vi sjunger. Skönt att komma iväg en sväng till nåt ställe där man slipper säga "nej" och "aj aj". Här hemma är det för många "inte-röra-grejer" som han är på hela tiden. Att öppna kylskåpet och plocka ut en massa grejer därifrån är väldigt poppis! Idag tömde han även hela hundvattenskålen över golvet och plaskade runt där och direkt efteråt höll han på att stoppa fingrarna i kontakten! Han ser till att hålla fart på sin mamma om dagarna!



Själv har jag ont i huvudet idag. Vaknade med det igår, så det är andra dagen nu som det gör ont. Usch, hemskans huvudvärk! Det gör ont i vänstra sidan av huvudet och det känns som ögat snart ska poppa ut eller nåt. Alvedon hjälper i stort sett ingenting. Ringde min bm och frågade om jag inte kunde få ta en halv migrän-tablett åtminstone, men det skulle jag helst undvika. Däremot ska jag få komma dit i morgon och kolla mitt hb-värde. Kan vara dags att börja knapra järntabletter.

2 kommentarer:

Lotta A sa...

Underbar bild på William!
Så fina ögon..........
Hoppas din huvudvärken ger med sig.
Kram

Mindi sa...

Aj aj.... jag hade migrän i måndags. :( Hoppas att det ger sig för dig!!!

Kram
M I N D I