onsdag, september 16, 2009

HATA MAMMOR MED BARNVAGNAR!

Hihi, den här tjejen måste försöka driva med folk på sin blogg för inte kan man väl vara så korkad och omogen på riktigt?! Kan tänka mig att hon kommer få höra en hel del citat från det där klippet en vacker dag då hon själv blir mamma och går där med sin tjocka rumpa i bredd tillsammans med sina mammakompisar... ja, om nu inte alla kompismammor utplånats innan dess! ;-)



Oj oj jag lär väl bli riktigt hatad av vissa fjortisar sen när jag går där med vår breda syskonvagn (och min troligtvis ännu bredare rumpa). Å andra sidan är det sällan man är i vägen för nån här ute på landet!

6 kommentarer:

Tina sa...

Herregud... jag har sett något klipp med den här bruden tidigare och trodde först att hon spelade såndär som hon är, men det gör hon tydligen inte. Hon ÄR sån!!! Ojojoj...

mammagladh - Snälla, stötta mig sa...

Helt sanslöst!

Kathleen sa...

Jag kan faktiskt också irritera mig på mammor som går i rad fast på bredden.

Men varelser som börjar varje mening med "alltså" och slutar samma mening med "typ alltså" gör mig ännu tröttare. Särskilt när de ska "pilla" med håret samtidigt och vifta på sina osynliga höfter

Therese sa...

Min förhoppning är också att det snart ska stanna av att växa på magen. Jag hoppas innerligt att jag inte blir större än sist. Min mage var enorm med Mira:)

Men man kan ju bli smått irriterad på alla dumma kommentarer ibland.

Sovgott

Lotta A sa...

Helt otroligt pinsamt hur man över huvudtaget kan lägga ut något som detta.Snacka om helt blåst!

Stenis tycker till :P sa...

Jag funderar på om hon inte gör parodi på Blondinbella? Såg nämligen en klasskamrat som oxå gjort ett inlägg och hänvisar till BB:s inlägg, där hon alltså står i sitt badrum och piffar håret, smått piper var och varannan minut. Tragiskt!!! Pinsamt!!!