fredag, september 04, 2009

BM-BESÖK V 20

Idag på morgonen var jag på mvc. Min bm ville ju att jag skulle komma dit på ett extra besök pga huvudvärken. Mitt hb-värde hade sjunkit något sen inskrivningen men låg ändå fortfarande på en bra nivå och blodtrycker såg också bra ut. Så migränen beror nog snarare på hormonerna som far runt i kroppen och sömnbrist. Hon tyckte att jag ska försöka vila så mycket som möjligt. Det hade varit bra mycket enklare om hon hade sagt att jag skulle börja äta järntabletter. Att vila med en busig 1-åring i huset är inte det enklaste. ;-)

Jag fick förresten även lyssna på hjärtljuden när jag var där idag. Hon hittade dem direkt och det hördes jättetydligt. De slog 144 slag/minut.

Sen var vi hemma en sväng hos S (som jag pluggat tillsammans med) och hennes charmiga dotter som är 9 månader. Det var jättetrevligt att ses och vi blev bjudna på båda god lunch och fika. W som var väldigt morgonpigg idag var sååå trött när vi skulle hem. Vi hann inte många meter med bilen innan han slocknade och han märkte nog inte ens när jag lyfte över honom till sin säng när vi kom hem.



Inga kommentarer: