måndag, augusti 24, 2009

TRÖTT MEST HELA TIDEN

Usch, nu är jag nästan lika trött som jag brukar vara under de första graviditetsveckorna. Tycker väl annars att man borde vara i de veckorna nu när man känner sig hyfsat pigg. Men usch, jag går och gäspar mest hela tiden. Kanske järnbrist eller nåt?! Idag fick jag ändå en välbehövlig sovmorgon. W vaknade inte förrän min klocka ringde vid 6:50 (hans egna inbyggda väckarklocka brukar annars gå igång senast kl 6).

Jag känner även av lite foglossning. Så morgonpromenaden som jag tänkte tagit idag med W och hundarna fick istället bli en kort sväng till återvinningsstationen. Graviditeten känns helt klart mer i kroppen den här gången än det gjort tidigare. Kanske för att det inte gått så lång tid sedan sist jag var gravid?! Sen är det ju helt klart skillnad att vara gravid nu när man samtidigt har en liten busunge att ta hand om.



Igår var vi en sväng på A6. Försöker undvika att åka dit på helgerna och trängas, men vi behövde fixa lite presenter. Min pappa fyller år idag och på onsdag är det W:s 1-årsdag, så det är mycket att fira just nu! :-)

På vägen hem stannade vi till hos min farbror och hans familj där vi blev bjudna på gott fika och blev visade runt i deras hus (de flyttade dit i våras, men vi har inte hunnit hälsa på förrän nu). Deras söta lilla dotter, som är min yngsta kusin, är några månader yngre än vår lille kille. Så man kan egentligen mer tro att de båda skulle kunna vara kusiner!

Inga kommentarer: