tisdag, augusti 18, 2009

SKA ALDRIG MERA DRICKA TE PÅ KVÄLLEN

Igår kväll drack jag en kopp te hemma hos mina föräldrar. Nog för att jag är uppe ofta och kissar ändå om nätterna, men det är inget emot när jag har druckit te! *suck* Hela natten har varit alldeles sönderhackad av alla toabesök. Tycker knappt jag har hunnit lägga mig och somna förrän jag vaknat och behövt gå och kissa igen.

Nu har W precis somnat så jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig och vila en stund jag också. I eftermiddag ska vi iväg till bvc på 1-årskontroll. Ska bli spännande att se hur stor han är nu. Sen så ska han få sina vaccinationer också. Usch, inget kul! Hoppas han inte blir alltför ledsen.


Ingen leksaksbrist här inte! Vilde Wille är i farten och drar ut allt som finns!


Skönt att sova.

Igår eftermiddag var vi förresten och skrev på pappren på husköpet. Så runt den 1 mars flyttar vi! Det är ju ett bra tag kvar, så nu får tiden gärna gå snabbt! Blir nog en ganska jobbig flytt däremot med nyfödd bebis och W som är 1½ år, men vi får hoppas det löser sig. Flytthjälp och hjälp med barnen tas tacksamt emot! ;-)

2 kommentarer:

♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥ sa...

Vilken fin tröja! :)

malinj80 sa...

Ett par av barnen är välkomna hit. Hjälpa till o flytta vet jag inte om jag fixar med en egen nyfödd. Men jag kan ju alltid hjälpa dig med att plocka upp!
Kram kram