söndag, juli 26, 2009

11 MÅNADER IDAG

1-årsdagen närmar sig med stormsteg!! Idag har det gått 11 månader sedan W föddes. Tänk att vår lille kille redan börjar bli så stor. Han är busig, charmig, har lätt för att skratta, är väldigt envis och vet vad han vill.

Han har inte börjat gå än och jag tror inte att han kommer göra det till sin 1-årsdag heller, men han kryper snabbt och klättrar på saker och ting. Mest intressant är det att utforska saker och ting som man egentligen inte får röra, som t ex videon och skrivaren till datorn. Han är sällan tyst utan babblar och gör ljud ifrån sig mest hela tiden. Otroligt vad mycket det är som händer under ett barns första år. De lär sig verkligen nya saker hela tiden!

4 kommentarer:

Therese sa...

Första året går så otroligt snabbt. Roligt med kalas snart. Tårtor o annat skoj.
Vilken söt bild på lillkillen. Kram o hoppas du o magen mår bra.

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Det låter precis som O! Min man tror att han kommer att gå innan hans 1 års dag, men det tror inte jag! Han är för feg ;-) Och det kanske inte gör så mycket...

Jättefina bilder!
//anna

Lotta A sa...

Oj, det är helt otroligt så fort tiden går.
Tycker inte det var länge sedan han kom...........
Kram

webmosterhelene sa...

Fina fina killen! Det går verkligen otroligt fort, det ser jag på Aston oxå!! Tänk, snart 1 år gamla båda två :-D

Kram