måndag, juni 15, 2009

SÖMNTUTOR

Jag och W har blivit riktiga sömntutor! De senaste dagarna har han sovit tre pass på ca 1½-2 timmar vardera och sen ändå sovit jättebra på natten. Igår vaknade han inte en enda gång under natten och denna natten vaknade han runt 4-tiden och ville ha välling, men sen somnade han om och sov till strax före 7. Själv har jag varit ungefär lika trött. Har somnat runt 21:30-22 de senaste kvällarna, men ändå är jag skittrött om dagarna och orkar ingenting. Jag skulle väl tro att vi har en massa sömn att ta igen efter alla veckor med sjukdomar, hosta och sömnlösa nätter. Tröttheten har liksom kommit ikapp en.

Sen så händer det massor i W:s utveckling just nu. Han har blivit så stor och känns inte alls som nån liten bebis längre. Han har även fått kläm på det där med att krypa och tar sig dit han vill.

Det är bättre med min hand nu där jag blev biten. Klämde ur lite var ur ena bitmärket i morse, men för övrigt är det inte alls så svullet, rött och ömt som det var häromdagen.

Inga kommentarer: