fredag, juni 12, 2009

BLÖT SKOLAVSLUTNING

Nu har sommarlovet börjat! A är väldigt glad över detta och ser fram emot många lediga veckor och sköna sovmorgonar. Måste säga att även jag själv tycker det är skönt att slippa ställa klockan på morgonen och ha en tid att passa då han ska iväg med skolbussen.

Det var en mysig avslutning i kyrkan. Funderade lite innan hur det skulle gå att sitta där i en timma med en busig bebis i knät, men det gick rätt så bra. Vår bänkgranne hade dessutom en väska full med leksaker och ett gäng majskrokar med sig, så han var nöjd när han fick ta del av dessa! ;-) Det var bara de sista minuterna som han inte hade nån lust att sitta där längre. Han brukar ju sova middag runt den tiden på förmiddagen så han var väldigt trött.



I kväll har vi varit en sväng hos min kusin och grattat honom för han tog studenten idag. Tänk att mina "små-kusiner" börjar bli så stora. Jag minns ju själv när jag tog studenten. Vad roligt vi hade!! Och nån vecka efter det åkte jag till USA och var där ett par år. Vart tar tiden vägen egentligen??! Det känns inte som det var så längesen som det faktiskt är.

Det tråkiga med den här dagen har varit vädret!! Regnet har öst ner från en grå himmel mest hela dagen. Kallt och blåsigt har det varit också, och det känns mer som höst än sommar.

I morgon ska jag iväg på kattutställning. Ska bli roligt att komma iväg en sväng och träffa lite folk. Känner några som ska dit. Får hoppas det går bra för Wilma som jag ska ha med mig. Ja, det får gå som det vill... i mina ögon är hon jättesöt och fin ändå! ;-)

Inga kommentarer: