söndag, maj 10, 2009

EN GAMMAL RÖKARE?

Idag är det söndag och jag har inte haft något alls inplanerat idag, utan vi har haft en rätt så lugn dag här hemma. Efter alla nätter nu då det varit dåligt med sömn så orkar man inte så mycket mera. Passade på att sova en stund medan W sov, men jag blev nästan ännu tröttare efteråt. Skulle nog behöva sova ett helt dygn i sträck för att känna mig utvilad! Det känns så iallafall.

På förmiddagen var min moster och min kusin här en sväng. Vi käkade kladdkaka och hade det trevligt! :-)

A har haft en kompis här idag. Ja, så är det för det mesta. Antingen är han iväg och leker med någon eller så har han kompisar här hemma.
Det är kompisar för hela slanten just nu!

Nä, nu ska jag ta hand om lille skrutten här. Han har sovit en stund, men vaknade för han bara hostar, hostar och hostar... :-( Det blir ju lite värre när han legat ner. Min pappa var inne här för en stund sen och sa att han tycker att han låter som en gammal rökare i sina luftrör.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för det goda fikat! Den var perfekt!! Kul att träffas och prata en stund, det blir ju inte alltför ofta! Kram Susanne

Mia sa...

Stackars lille W. Hoppas han blir bättre snart nu när han fått mediciner.

Fint bröllopskort du tagit.

Kram