måndag, maj 11, 2009

FOTOUTFLYKT

Ikväll har jag varit iväg på en liten utflykt med fotoklubben som jag är med i. Jag har verkligen inte varit aktiv där på länge. Det var nog minst 1½ år sedan sist jag var med på någon av träffarna. Tiden har inte riktigt räckt till. Idag var det fältskjutning med fem olika teman. Man skulle fotografera bilder på följande teman: - röd - vatten - sten - rund - något flygande.



Det var roligt, men ganska klurigt! Dessutom var det rätt kallt nu i kväll så jag frös som bara den om händerna! Har kollat igenom mina bilder nu när jag kom hem, men är inte 100% nöjd med någon av dem. Jaja, rätt skönt ändå bara att komma hemifrån en stund och göra något på egen hand... och få längta hem igen till familjen! ;-)

Det snarkas både till höger och vänster här nu, så jag ska dra mig mot sängen jag också. W var rätt så rosslig och hostade mycket idag på morgonen, men har varit mycket piggare i eftermiddag så jag hoppas det går åt rätt håll och blir en lugn natt. Håller tummarna för det!

Inga kommentarer: