tisdag, april 28, 2009

TISDAG MORGON

Idag blev det morgon runt kl 6. Precis som vanligt med andra ord. W verkar ha en inbyggd väckarklocka som alltid går igång runt den tiden. Men han brukar vara nöjd och glad när han vaknar och sitter och leker med sina leksaker i sin säng i en sisådär 30-40 minuter. Så man behöver inte direkt rusa upp ur sängen.

Vi ska iväg till bvc lite senare idag. Det är dags för 8-månaderskontroll. Tänk att vår lilla bebis redan har blivit så stor! Jag hänger inte riktigt med. Det går alldeles för fort! (känns som jag sagt detta förut *s*)

Igår pysslade jag och grabbarna lite ute i trädgården. Vi sådde dill, persilja och sallad i en av pallkragarna. Passade även på att gödsla lite på jordgubbsplantorna och rabarberna, och sen roade sig A och S med att springa runt med varsin vattenkanna. Det är så torrt ute nu. Kan knappt minnas när det regnade sist. April brukar ju vanligtvis inte vara någon regnfattig månad i det här landet.

Nu har jag suttit och lekt lite med några foton som jag har tagit. Blev färgglatt värre! :-)






Inga kommentarer: