torsdag, februari 05, 2009

VAD DUM JAG ÄR...

... som inte passar på att sova när W äntligen hade somnat. Han slocknade i babyskyddet medan jag duschade.



Å andra sidan, när jag kom ur duschen tog det bara ca 10 minuter så var han vaken igen. Han är ingen världsmästare på att sova långa pass om dagarna den här lille skrutten. Annars tycker man ju att han borde vara rätt trött idag. Just nu ligger han i min famn och leker med mitt halsband och säger "babababaaa...". Sötis! :-)


Febern har legat runt 38.5-39 idag.


Hihi, denna bilden passar visst inte in här egentligen... men han får vara med ändå Sixten för att han är så söt! ;-)

2 kommentarer:

malinj80 sa...

Skickar lite krya på dig kramar till W. Hoppas han piggnar till snart så du får sova ordentligt!
Kram Kram

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Usch, hoppas han kryar på sig snart! Det är riktigt jobbigt att inte få sova... Både för dig och honom kan jag tänka.

Jag fick sova 8 timmar i natt, inte i rad, men ändå... har inte hänt så många gånger på fem månader direkt!

xxx anna