söndag, februari 01, 2009

SOL!

Idag är det februari och den börjar riktigt bra med soligt väder! Härligt! Inte varje dag man sett solen nu det sista. Det gör såklart att även all smuts och damm här hemma också tittar fram, men vad gör det... bara att gå ut och slippa se skiten! ;-)

Igår upptäckte vi förresten att W har fått ytterligare en tand! Så nu har han två små söta bissingar i underkäken.


Lilla sötisen!


Även jag har hamnat på bild.


Sixten


Sixten gosar med husse.


Några isiga grässtrån vid bäcken.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! :)

LR Konsulent sa...

Håller med, jätte fina bilder

Anonym sa...

utmaning i min blogg!

Anonym sa...

Åh,så fina bilder!
Speciellt de på lille William
Han är bara så söt..........
Kram Lotta & Cajsa

Mindi sa...

Hej vännen!

Jag har varit så dålig på att besöka mina bloggisar... Men jag har nog hamnat i århundradets största blogg och datasvacka. ;) Pust!!!

Så söt han är och vad han växer!!! Men du SIXTEN var så söt så söt så söt. :) Vad är det för ras?

Stor kram
M I N D I