fredag, februari 13, 2009

GRÅTANDE BARN

När jag var liten minns jag att vi hade någon eller ett par tavlor med gråtande barn. Rätt så deprimerande och tråkiga tavlor tycker jag. Precis en sån här minns jag att vi hade...



Här hemma har den lilla glada bebisen bytts ut mot just en gråtande bebis. Men just nu är han ganska nöjd när han sitter här och myser i mitt knä medan han tittar på sin storebror S som busar med ett svärd. Förkylningen den är fortfarande kvar. Han nyser och hostar en del och hade nog även lite feber igen igår kväll för han kändes varm, men annars är han bra mycket piggare nu än vad han varit innan och har inga problem att andas eller så. Det verkar som det är på väg åt rätt håll iallafall. :-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Näääämen... Åh, nu börjar jag gråta nästan. :-( Gulliga William! Inte vara ledsen... Buhuuuu. Tur att han har en så rolig storebror.

Anonym sa...

Vilken fin bild!!!!

Anonym sa...

Samma här börjar nästan åxå att gråta.....lille vän :(

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Skönt att det går åt rätt håll i alla fall!

Nu har jag förresten samlat in över 100 poäng (förrutom välkomspoängen) på gratisbio.se vilket bör betyda att du fått 200 poäng?! Hoppas det i alla fall, det är ju en halv biobiljett!

xxxx anna

cia sa...

Hej Linda! Återigen, jag gillar dina bilder. Finns säkert här någonstans men jag frågar ändo. Vad har du för kamera och inte minst vilket/vilka objektiv.? Vi blev själv ägare till en Canon eos 1000 med kit objektivet 18-55. Helt ok. Har en dotter som har Canon 350 + några goa objektiv. Inte minst ett 50 2,5 macro. Är själv sugen på ett 50 1,8. Trevlig afton. /Inge josonsambo

Emma sa...

Håller med du, de tavlorna hade vi med å inte är de särskilt upp muntrande....

Har nog missat att säga till till ang mitt Me & I party, den 26/2 kl,18,30 är du hjärtligt välkommen!

Kram Emma

Anonym sa...

Vilken underbart vacker och helt bedårande bild!!Kram angelica