måndag, februari 16, 2009

57 LAMM SKA BORT

Sitter här och surfar runt lite på Best of Blocket. Det är en sida där man kan tipsa om roliga, tokiga eller annorlunda Blocket-annonser. Kanske nån som vill köpa 57 lamm eller en dålig Saab 900? ;-)

Nu är sportlovet slut och i morse ringde alarmet på mobilen. Nä förresten, nu lurar jag er för den ringde inte alls. Den SKULLE ha ringt, men först vaknade W. Han har varit vaken och ätit ett antal gånger i natt, men fem minuter innan klockan skulle ha ringt hade han ingen lust att somna om så då gick vi upp. Tur var nog det för jag upptäckte att min mobil hade lagt av så vi kunde ju lika gärna ha försovit oss. Vet inte vad det är med den, men ganska ofta så stänger den av helt så att jag måste plocka ur och i batteriet för att den ska hoppa igång igen.








2 kommentarer:

malinj80 sa...

Min mobil uppför sig likadant, går inte stänga av den utan man måste plocka ur batteriet och starta om den. Den blev ju inte bättre av att Mikael puttade ner den i Astros vattenskål.:)

Anonym sa...

Haha, Best of Blocket var härlig, spana även in denna blogg: http://anslag.wordpress.com/ där b la "250 Enköpingsbor bortskänkes"