måndag, januari 19, 2009

MAMMABLOGG



Titta här vad jag har fått! Dubbelt upp till och med. Tack Emma och Malin, vad gulliga ni är! :-)

Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till de Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den! Jag ger min award till:


mariasdagbok - Det är alltid lika trevligt att kika in i Marias blogg. Hon har en stor härlig familj och hon uppdaterar bloggen ofta.

stumpelisen - Emma är härligt spontan och framåt och skriver om sina underbara tjejer och visar ofta bilder på kläder, halsband och annat fint som hon gjort. Hon är så kreativ och pysslig!

malinj80 - Malin är rätt så ny i bloggvärlden men har kommit igång med sin blogg riktigt bra. Jag är inne där så gott som varenda dag och läser. Hon har en härlig kille på 5 år.

jag är på väg att bli vuxen - Den här tjejen har jag aldrig träffat i verkligheten, men jag hittade hennes blogg då jag var gravid med W. Hennes son O är ungefär lika gammal och det är så mycket man känner igen i allt det hon skriver. Gillar hennes blogg jättemycket!

sabinas kamp - Sabinas blogg hittade jag för ett tag sedan. Hon är mamma till två tjejer, varav den ena har PWS och autism. Det jag fastnade för i hennes blogg är framförallt hennes levnadsglädje och styrka. Dessvärre har Sabina drabbats av obotlig cancer och hon har precis fått beskedet att det spridit sig till hjärnan och att hon inte kommer att leva så länge till. Livet är så fruktansvärt orättvist!





Jag har även fått denna award av Maria! Tack så jättemycket!

Reglerna för utmärkelsen är följande:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.

2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.

3. Nominera minst sju andra bloggar

4. Länka till dessa bloggar i din blogg

5. Lämna ett meddelande till personerna du nominerat

Andra bloggar jag nominerar: (hinner tyvärr inte detta just nu, så jag återkommer *s*)

2 kommentarer:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Right back at ya ;-)

xxx anna

Anonym sa...

Tack för awarden och omtanken!

Kramiz S