onsdag, januari 28, 2009

JUMPEROO

Idag har W fått en ny leksak. Hittade en Fisher-Price Jumperoo på Blocket, så jag var och köpte den i eftermiddags. Det är en hoppgunga på stativ. Oj oj vad kul ha tyckte att det var! :-)

Han har visserligen en hoppgunga innan, men det är en sån där enkel variant som man hänger i dörrkarmen, men antingen är denna bebis väldigt tjock eller så är det hoppgungan som är smal i modellen... för häromdagen när jag skulle försöka få ur honom ur den så satt han mer eller mindre fast i den! Så nu vågar jag nog inte sätta i honom där igen när jag är ensam hemma för det var som sagt inte det enklaste att få loss honom. Han är ju aningens rundare än "storebror Sparris" var när han var bebis.




Det blev även en tur på A6 idag. Hittade inte mycket roligt där. Hade behövt köpa byxor till både A och W, men det var lite dåligt på den fronten tycker jag. Sen var vi och fikade med ett gäng andra mammor och bebisar. Det var trevligt, men vi stannade inte särskilt länge för W blev så himla trött.

3 kommentarer:

Sabina sa...

Tackar för stödet i min kamp!

Kramiz

m i l l a h . s e sa...

Men vilken smart!
En sån har jag aldrig sett =)
Kram!

Fotograferande Maria sa...

hej! OJ Har han inte en gunga innan? men denna kanske studsar och inte gungar? Ska bli kul att ses båda mån och ti :) Kram