måndag, augusti 25, 2008

HJO

I eftermiddag har vi varit en sväng i Hjo. Jag behövde köpa kattsand. Hade ju turen att vinna 600:- i presentcheckar i en fototävling för ett tag sedan, så de kom till användning. Fick med mig 40 kg sand och en del kattmat hem så det borde räcka ett tag. Vi passade även på att köpa varsin glass nere vid hamnen och njuta av det fina vädret. Hjo är så himla mysigt och fint på sommaren!





Har även varit hos I och B och fixat däcken på min bil, så nu kan jag köra med den igen. De har även köpt en jättemysig kattunge, en Ragdoll-tjej som heter Dolly. Jättesöt!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig dag ni haft :)
Jag var i Hjo när jag var liten...visst är det där som det där trollet står?

Klart att bebisen inte kommer nu, vagnen och sängen är ju redan upptagna ;)

PartyGirl blev CH i söndags - Himla kul!

Sköt om dig och njut extra av den här lugna tiden innan pyret kommer.

Fotograferande Maria sa...

HEj! Åh vilken underbar katt!! Passa på och njut, snart är det en till som ska ha uppmärksamhet. Kram Maria

Mindi sa...

Men sååå fina kort. :) Men vad annat när du är i farten. :)
Jag har varit i HJO en gång och det var så mysigt!
Sååå söt katt!!!!

Stor kram
M I N D I