tisdag, augusti 26, 2008

FORTFARANDE HEMMA...

Nej, har inte åkt in till förlossningen än... men det dröjer nog inte jättelänge till. Vaknade av en förvärk i natt som gjorde lite ont, men sen kom det några enstaka så jag tänkte att de avtar väl precis som det gjort nu de sista dagarna. Men de har inte försvunnit, bara kommit mer eller mindre ofta under hela dagen.

Tänkte jag skulle försöka vila en stund nu. Sov ju inte många timmar i natt. Till råga på allt så smet vår hankatt ut tidigt i morse också så jag var ute och försökte få in honom. Det tog sin tid, men till slut så. När jag kom in var jag klarvaken så inte blev det nån mer sömn efter det. Jaja, kanske lika bra att vänja sig vid sömnbrist!

4 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Åh Linda! Hoppas du åkt in nu! Snart har du lillebror i famnen :) KRAMAR MAria

Anonym sa...

Oj, vad spännande! Jag har suttit med mobilen i högsta hugg nu hela kvällen... Jag var helt säker på att du redan åkt in...
Härligt! Snart är väntan över! =)
Kram kram kram!
Magdalena

Marie sa...

Åh, vad spännande! Stort lycka till!!!
.
.
.
.
.
.
.
Fast... Det kanske redan är klart nu, vem vet? ;-)

Kram Marie

Anonym sa...

Vad spännande......