torsdag, april 10, 2008

SNART FREDAG IGEN

Hoppas ni alla haft en bra dag. Här har det varit en rätt så vanlig torsdag. Först jobbade jag... och ja, sen har jag inte gjort så jättemycket spännande faktiskt. Vi åt middag hos mina föräldrar, sen har jag grejat här hemma och nu ikväll har jag suttit en stund vid datorn. Jag har fått ett nytt Buzzador-erbjudande idag. Det var om att få prova på Flux Fluormunskölj. Har anmält mig till kampanjen och får se om jag kommer med. Alltid trevligt om det kommer grejer med posten som inte är reklam och räkningar! ;-)

Nähäpp, det var nog allt för idag. Ska gå och sova nu för i morgon börjar jag jobba tidigt (kl 6:15). Fick förresten den här på mailen igår. Den var rätt söt tycker jag!

TECKEN PÅ ATT DU HAR EN DÅLIG DAG

Du vaknade på ett konstigt ställe...


D
u hade problem att komma ur sängen...


Du tvättade håret och kunde inte få ordning på det...


Det känns som du har baksmälla fast du inte drack igårkväll...


Din nya diet verkar inte fungera...


Du sträckte dig när du försökte träna...


Din nya hatt såg bättre ut på dig i butiken...


Torktumlaren krympte dina favoritkläder...


Du bara tappar bort saker...


Du har nackspärr...


Det känns som du är på fel plats vid fel tillfälle...


Du fångades av regnet på lunchen...


Lunchen du åt inte var bra...


Du känner dig fångad...


Oinbjudna gäster dyker upp vid middagstid...


Du tror att du håller på att få magsjuka...


Du är ensam i huset på natten och hör ljud på nedervåningen...


Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Mindi sa...

Fniss, fniss, fniss....
Underbara bilder!
Det är som jag säger i mitt inlägg i går... den som inte tycker om katter föds som möss i sitt andra liv. ;) Eller hur???? ;)

Kram kram
M I N D I

Anonym sa...

Haha, vilka roliga bilder =) !

((Kramar))