lördag, mars 15, 2008

VATTENFALL, KALAS OCH MELODIFESTIVAL

I natt var hela huset fullt av barn som sov över här och hela vardagsrummet bäddades med madrasser, kuddar och täcken igår kväll. Någon vidare sovmorgon blev det väl inte direkt för jag hörde hur de började tjoa runt 7-tiden i morse. Vid frukosten så ville de att vi skulle gå ner till sjön igen för att poppa popcorn. Men lite variation är ju kul, så istället för det så åkte vi till Rävafallet på Hökensås. Det är ett litet vattenfall ute i skogen. Där finns även en grillplats, så vi tog med oss korv och bröd.







I eftermiddag har vi varit på kalas. Det var min kompis son som fyllde 4 år. Där fick vi jättegod smörgåstårta och chokladtårta.



Och nu ikväll så har vi suttit bänkade framför tv:n och kikat på Melodifestivalen. Charlotte Perelli vann och hennes låt var bra. Jag missade dock delar av programmet. Var så himla trött så jag slumrade till några gånger. Jättetrött är jag fortfarande så nu ska jag krypa ner under täcket... natti natti!

Inga kommentarer: