söndag, mars 16, 2008

TRADERA

Idag känner det inte som jag fått mycket gjort alls. Är en väldigt slö söndag helt enkelt, men det behöver man ju få ha ibland. Men nu har jag iallafall börjat rensa ur sonens kläder. Tänkte att jag ska lägga ut en del av det på Tradera. Jag orkar nog inte lägga ut plagg för plagg utan det får bli större klädpaket i så fall. Huvudsaken är att jag blir av med sånt vi inte använder och gärna nu innan flytten. Jag har även börjat sortera lite av grejerna i de stora garderoberna. Usch, blir trött bara jag tittar in i dem. Såååå mycket skräp!! Så här blir till att slänga grejer framöver...

Egentligen skulle man behöva flytta lite oftare bara för att få en rejäl rensning i röran! Å andra sidan, rensa och röja kan man såklart göra ändå. Men blir det gjort?! Näe, för sällan här iallafall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du för alias på tradera? Din son är ju lite större än min och jag bara älskar att göra fynd, haha! Tittade på bebibloggen också, man blir lite sugen... Kram!

Emma sa...

Jag brukar försöka rensa lite meed jämna mellan rum, just nu är de min å R garderob som gäller... De är bara å inse jag kommer nog inte att bli så smal igen ....
Hoppas allt är bra! Skulle hemskt gärna vilja ge mig på dig å massera.. Om de är ok..