VAD SA DU??
Sonen har varit förkyld ett tag nu och det verkar som en öroninflammation är på väg nu som ett brev på posten. I eftermiddag har han sagt "vad sa du?!" säkert 50 ggr. Jag sa till honom att han låter som när han var liten och hade öroninflammation, och fick då till svar att han nog har öroninflammation nu för det gör så himla ont i ena örat! Surt om det är detta nu igen, för han hade ju en så sent som i januari. När han var mindre hade han det ännu oftare. En sisådär 2-3 ggr/månad när det var som värst. Jobbigt!
Har fotograferat systrarna bus idag också. De blir 7 veckor gamla i morgon. Tiden bara rusar iväg! Fler bilder finns på hemsidan.
2 kommentarer:
Stackare, håller tummarna før att det inte är øronen!
Så søta syskon :D ! Hon ser pigg ut mellandamen :) !
((Kramar))
Nä men åh... hur lyckas man med att få ett sånt gulligt och lyckat kort på katter? :)Du kan verkligen det där Linda. :)
Kram kram
Skicka en kommentar