torsdag, februari 14, 2008

RÖTT - SÖTT - GOTT

Idag när jag hämtade posten låg det ett paket där bland alla reklamen och tråkiga räkningar. Tack snälla, gulliga Mindi för allt fint!! Blev jätteglad för allting! Alla Hjärtans Dag-swappen gick ut på att man skulle hitta något rött, något sött och något gott... och här är några bilder på vad jag fick...







Dessutom fanns där ett recept på en smarrig Daimtårta att göra nu till Alla Hjärtans Dag. Tyvärr har jag inte hunnit baka idag, men det kommer absolut testas någon dag. Fick även en film, "The Holiday". Den har jag bara sett i dålig upplösning i datorn, men den är jättebra och mysig så jag ser fram emot att se den igen.

Hoppas alla ni andra också haft en bra Alla Hjärtans Dag! :-)

Sånt härligt väder det varit idag förresten. Klarblå himmel och sol. Man kan dessutom känna lite nu (när man står i lä) att solen faktiskt värmer lite grann. Underbart att det inte är så jättelänge kvar nu tills det blir vår. Sonen var ute på promenad igår med min mamma och de hade hittat både vitsippor och blåsippor. Det måste vara väldigt tidigt!!

7 kommentarer:

Mindi sa...

Jag skulle baka den där dajmtårtan i dag hade jag tänkt men det hanns inte med. Men den ska asolut testas i dagarna. :)

Filmen är underbart mysigt och den kan ses igen och igen. :)

Stor kram
från din swappare ;)

Fotograferande Maria sa...

Hej Åh vad fina saker du fick :) Kram

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad fina saker du fick i swappen, skoj att se vad alla fick!
Kram på alla hjärtans dag!

Wickans värld sa...

Visst har vi tur som har Mindi som ordnar med sånt här mys till oss!
Jag har kvar mitt röda, söta o goda... fick inget med posten idag!
Ha det så härligt i kväll!
Kram

Anonym sa...

så mysiga presenter du fått av din vän Mindi..Filmen kan jag rekommenderar och den går se flera gånger ;-)

Kram Marica

Mormor S sa...

Hoppas att det är bra med din lilla kattunge nu. Det är inget roligt alls när djuren blir sjuka. Dom kan ju inte tala om hur dom känner sig.
Vad mycket härligt du fått i dag.
Ha det bra och kram till dig också.

Anonym sa...

Trevligt verkar de där swapparna, vad betyder det egentligen ;) ?

((Kramar))