


Dessutom fanns där ett recept på en smarrig Daimtårta att göra nu till Alla Hjärtans Dag. Tyvärr har jag inte hunnit baka idag, men det kommer absolut testas någon dag. Fick även en film, "The Holiday". Den har jag bara sett i dålig upplösning i datorn, men den är jättebra och mysig så jag ser fram emot att se den igen.
Hoppas alla ni andra också haft en bra Alla Hjärtans Dag! :-)
Sånt härligt väder det varit idag förresten. Klarblå himmel och sol. Man kan dessutom känna lite nu (när man står i lä) att solen faktiskt värmer lite grann. Underbart att det inte är så jättelänge kvar nu tills det blir vår. Sonen var ute på promenad igår med min mamma och de hade hittat både vitsippor och blåsippor. Det måste vara väldigt tidigt!!
7 kommentarer:
Jag skulle baka den där dajmtårtan i dag hade jag tänkt men det hanns inte med. Men den ska asolut testas i dagarna. :)
Filmen är underbart mysigt och den kan ses igen och igen. :)
Stor kram
från din swappare ;)
Hej Åh vad fina saker du fick :) Kram
Vad fina saker du fick i swappen, skoj att se vad alla fick!
Kram på alla hjärtans dag!
Visst har vi tur som har Mindi som ordnar med sånt här mys till oss!
Jag har kvar mitt röda, söta o goda... fick inget med posten idag!
Ha det så härligt i kväll!
Kram
så mysiga presenter du fått av din vän Mindi..Filmen kan jag rekommenderar och den går se flera gånger ;-)
Kram Marica
Hoppas att det är bra med din lilla kattunge nu. Det är inget roligt alls när djuren blir sjuka. Dom kan ju inte tala om hur dom känner sig.
Vad mycket härligt du fått i dag.
Ha det bra och kram till dig också.
Trevligt verkar de där swapparna, vad betyder det egentligen ;) ?
((Kramar))
Skicka en kommentar