
Nu ska jag fixa i ordning ett paket som jag ska skicka iväg idag. Mindi har alltid så roliga och mysiga idéer och har ordnat med en Alla Hjärtans Dag-swapp. Paketet ska innehålla något sött, något rött och något gott. Sonen kom genast med idén att jag kunde gå och köpa en Daim. Den är både söt, röd och god! Men det blev det inte... utan tre andra grejer som jag hoppas kommer uppskattas av den som får dem... ;-)

På tal om nåt helt annat - ni ska höra hur fint fåglarna sjunger ute här nu! Det är verkligen som om det vore vår och inte vinter!
4 kommentarer:
Läste också om kattmaten. Dom skulle ha fredagsmys, visst!!
Bläk!!
Nä men gud helt fruktansvärt. :( Hur kan man bara komma på tanken? Helt vidrigt och som förälder hade jag blivit jätte arg.
Kramis
vad händer när en hysterisk mamma kombineras med oseriösa kvällsblaskor??
snälla lär er att vara källkritiska!
gokväll
anonym: Nej det är väl i och för sig sant att man inte ska tro på precis allt man hör eller läser, men har detta hänt och jag varit mamma till ett barn som gick där så hade jag nog blivit rätt sur. Man behöver ju inte låta barnen ÄTA kattmaten utan det räcker väl kanske med att visa och lukta?! Men som sagt, de kanske inte ens har ätit den i verkligheten... för veta 100% säkert kan man såklart aldrig...
Skicka en kommentar