måndag, februari 14, 2011

ALLA HJÄRTANS DAG-TÄVLING MED BARNÄNGEN

Idag är det Alla hjärtans dag och jag har fått äran att tillsammans med Barnängen ordna med en tävling här på bloggen. De har som ni kanske vet ett litet rött hjärta som symbol. De vill nu fira Alla hjärtans dag på ett eget sätt, genom att visa att en sådan dag handlar om att vårda både sitt eget hjärta och de hjärtan man har runt omkring sig i sin vardag.

Tävlingen går ut på att ni läsare med max 30 ord ger ert bästa vardagstips för hur man vårdar både sitt eget hjärta och de hjärtan man har omkring sig - pojkvän, vänner, barn, föräldrar...
Maila tävlingsbidraget till lindaskriver@gmail.com senast på fredag den 18/2 kl 21:00 så är du med och tävlar om fina vinster från Barnängen. Glöm inte att skriva din mailadress så jag kan få kontakt med dig om du vinner.

1:a pris: En smartbox Sött och Gott, som innehåller en fikastund för 2-4 personer. Ett kit med schampo och balsam från Barnängens senaste serie "Vårdande Q10", produkter som stärker håret med hjälp av vitaminer.

2-5 pris: Ett kit med schampo och balsam från Barnängens senaste serie "Vårdande Q10", produkter som stärker håret med hjälp av vitaminer.

3 kommentarer:

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag har tipsat om din tävling här.

http://molnboanna.blogg.se/2011/february/barnangen-182.html

evamar sa...

Jag har tipsat hos mig och skickar strax ett mail.

http://evamar.blogg.se/2011/february/barnangen-mm-18-feb.html

Jessika sa...

Ja e me o tävlar !! :D

Motivering:
Snälla gester, glädje o hopp,
humöret blir direkt på topp.
Kramas sjung o dansa,
se möjligheter och våga chansa.
Vårda varandra, med ömhet och ord,
kärleken e de största på vår jord.

jag_jessika@hotmail.com