måndag, oktober 18, 2010

FLER TÄNDER PÅ G?

Från Eriks mun rinner det ständigt för tillfället. Vi kör med "dregel-scarfar" för att slippa byta tröja eller body tio gånger om dagen. Jag fick hem ett gäng idag som jag har beställt från Oapip. De var verkligen jättefina! Bra kvalitét, perfekt storlek, har fleece på baksidan och dubbla tryckknappar. Dessutom finns där ett jättestort utbud, en bra bit över 100 stycken, att välja mellan!




Dregglisarna finns i en mängd olika färger och härliga mönster! De här beställde jag! :-)

Förutom dregglisarna så finns där även fina barnkläder, mössor, vantar, dockkläder m.m att beställa.

7 kommentarer:

Lisa sa...

Så fina och praktiska!
En sån skulle jag behövt till min hund när hon var valp och dreglade när hon åkte bil. :)

Ha en fin dag
Kram Lisa/Shakiro

Anna sa...

Fina! Skulle behövas till 2-åringen, dregglar nåt hemskt....;-)

Anonym sa...

Det var längesedan jag blev sugen på småbarn men när jag såg den där dregellappen blev jag det... Det var kul med alla saker man kunde köpa till barnen. Nu låter det som om jag pratar om hundar som man köper lite prylar till för att piffa upp dom men så var det inte...

Filippa sa...

Gullungen!

Pysslan sa...

Dom var snygga och verkar vara tillräckligt stora. Kanske ska inhandla någon till våra fd inneboendes lilla 1-åring :)

Kram Heidi

Lotta A sa...

Så fina dregglisar!
Tänk så himla mycket bra grejer det finns nu för tiden.

Kramar från Lotta

anton sa...

Fin blogg!