söndag, oktober 17, 2010

20 VINNARE

Oj oj, vad många ni var som vill smaka på Yoggi fri! :-)



Grattis säger jag till följande 20 vinnare som får varsin kupong med posten...

Linda Bergquist, Helsingborg
Pia Ring, Ljungby
Magdalena Aamodt, Habo
Eva Holmberg, Bagarmossen
Carolina Åhsberg, Donsö
Ullis Orrgren, Piteå
Camilla Edlund, Eskilstuna
Susanne Ljungkvist, Hjo
Sara Nilåzen, Tjörnarp
Jessica Cangren, Onsala
Kennet Nilsson, Växjö
Jenny Stenman, Töreboda
Therese Sundström, Torslanda
Ronja Jansson, Hallstahammar
Anna Jertland, Linköping
Selma Idrizbegovic, Stockholm
Jennie Bonving, Nässjö
Eva Rockner, Berga
Carola Lind, Öjebyn
Åsa Nygren, Enskede

På tisdag utses en vinnare som får ett sovskydd från Hand by MiMA. Var gärna med och tävla du också!

6 kommentarer:

Ullis sa...

Åh, vad kul att jag vann. :)

Ullis sa...

Åh, kul att jag vann en. Tack. :)

Grabbarna bus är: sa...

Å va skoj, ser fram emot att testa o Tack Linda :)

6-barns mamma sa...

OJ! Vann jag, vad glad jag blir! Ser fram emot att få testa den nya yoggin!

Anonym sa...

Grattis till er som vann. Själv får jag hålla tummarna för ett sovskydd. :)

Anonym sa...

Trevligt att jag vann,Tackar!
Kennert
kennertnilsson@hotmail.com