tisdag, september 07, 2010

LITE SEGT IDAG

Hade en tanke idag att komma iväg på Babycafe med Erik, men jag orkar nog inte det. Har istället legat kvar i sängen och pratat i telefon medan mina mediciner börjat göra någon verkan. Hade ganska ont när jag vaknade och mår lite "konstigt". Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men jag känner mig inte helt pigg. Har fått ont på ena sidan av magen nu också. Som om det inte räckte med alla de andra ställena där det gör ont. :-(

Ikväll är det vattengympa. Det ser jag fram emot! Får hoppas jag orkar. Men med lite envishet ska det nog gå. Det var skönt sist och vi är i en varmvattensbassäng så det onda i kroppen försvann nästan lite för stunden.

5 kommentarer:

Maja sa...

Hej Linda!

Ja vad ska man skriva... Önskar att jag kunde trolla bort det onda så du får må bra och vara pigg och orka med livet som småbarnsmamma.
Usch vad livet är orättvist mot dig/er!

Hoppas att du kan gå på vattengympan ikväll.
massa kramar!

malinj80 sa...

Tack för pratstunden =)
Alltid lika givande o prata med dig o dela småbarns ideer!
Nu hoppas vi på att vi kan gå på babycafet nästa vecka!
Många kramar Malin

ÄtaTränaKämpa sa...

Jag har läst runt lite på bloggen efter att jag hamnade här idag. Ville mest skriva att jag blev berörd av din historia och att jag håller alla tummar för dig.

jensten sa...

Hej vännen, hoppas du masar dig iväg på vattengympan! Lite retreat är aldrig fel ;-) Och jag hoppas vi kan svänga förbi er någon dag framöver med! Det får dagsformen avgöra helt enkelt, puss! Stenis

Lotta A sa...

Hoppas det blir vatten gympa i kväll,och att du kan njuta av det varma och sköna vattnet!

Kram Kram