fredag, september 10, 2010

FULLT UPP IDAG

Idag började dagen med en sovmorgon! Hade bara lille Erik hemma, för de andra sov hemma hos sin mormor och morfar, och han överraskade med att sova ända till halv nio. Visserligen vaknade han runt kl sex för han ville ha en flaska välling och torr blöja, men han somnade snabbt om igen.


Erik i sin nya söta kosse-pyjamas som han fick idag med posten av min kompis Cecilia.

På förmiddagen var jag och William och hälsade på borta på hans nya förskola. Han hade jätteroligt och jag tror att han kommer trivas bra där! :-)

Resten av dagen har jag haft flera besök och det är alltid trevligt! Annelie var här med matlådor och en jättefin blomma. Tack!! Sen var även min kompis Maria här en sväng. Hon hade deras söta lille son med sig och vi lekte en liten stund nere i fotostudion.






Josefs härliga Dinosaurie-tröja kommer från Me&I.

Nu under eftermiddagen blev William förkyld. Det var nästan från ena minuten till nästa. Han nös en massa och näsan började rinna. Nu ikväll kändes han lite varm och när jag kollade tempen så hade han lite feber. Så nu väntar väl antagligen några jobbiga dagar eller veckor igen med sjuka barn och tillhörande sömnbrist. :-(


Även William fick en jättefin pyjamas med posten idag. Tack snälla Cecilia!!


Mina fina pojkar!



Hade tänkt skriva lite mera, men jag är tyvärr alldeles för trött och ögonen går snart i kors. Nu blir det fredagsmys i soffan!


Tack Anna för alla godsaker som fanns i brevlådan!!


Tack även till alla er andra som skickat fina kort och brev. Era ord och tankar värmer verkligen!

5 kommentarer:

Mia sa...

Bara ÄLSKAR kossepyjamasen!

Fotograferande Maria sa...

Åh Linda De är fantastiskt fina dina pojkar! och min lille pojk med. Du är en duktig fotograf!!! Vill du maila bilderna blir jag GLAD Tack för i dag!! Sov gott i natt nu! Kram

Fru Söderlund sa...

Ah! Du har också fått en magisk brevlåda!Vi har tur!

Fru Söderlund sa...

...men du,,,den där renen som dyker upp ibland..vad gör den där? I Småland..

Lotta A sa...

Alltid kul att få lite roligt i brevlådan!
Så fina pyjamasar de fick era söta killar.....
Kram Lotta