torsdag, september 02, 2010

EN BIVERKNING?

Enligt FASS är det 1-10% som drabbas av feber som biverkning när det gäller användning av Zometa. Gissa vad jag har fått nu? Jo, feber! *suck* Det förklarar säkert också varför jag inte mår riktigt bra idag.

6 kommentarer:

Lotta A sa...

Fy, attan så trist att du nu har fått feber.
Saken är ju den att det kan ju göra en riktigt "däckad".
Hoppas detta försvinner snabbt....

Kram Kram

HUSnrNIO sa...

Vilken oerhört gripande och läsvärd blogg du har. Hoppas febern ger med sig snabbt! Kram

Maja sa...

Usch vad jobbigt att du aldrig får må bra Linda...
Hoppas verkligen att ni får den hjälp som ni behöver. Skulle man kunna få din adress? så kanske det kommer något roligt med posten en dag.

Många kramar

Ida H sa...

Hej Linda!
Vet inte om du kommer ihåg mig, men vi gick läste ihop på HLK.
JAg har suttit här & lipat över Din smärta. Jag är så ledsen för Din skull. Om det är till någon tröst så är du ett stående böneämne för mig.
Jag hoppas att febern försvinner snart så Du orkar med det vardagliga.
Från det ena till det andra...
Grattis till att ha så fina barn! Det är Du väl värd!
Det måste ha gått fort efter att vi pluggade- minns att Du var gravid då vi slutade på HLK.
Ta hand om Dig!
Kram Ida Harrysson

Anonym sa...

Var hittar du alla roliga illustrationsbilder? /Monkan

Anonym sa...

Så ledsen för din skull. Hoppas morgondagen blir betydligt bättre!!
/Kram