tisdag, juli 06, 2010

DET VAR NOG DUMT

Att fotografera bebis var kanske ingen bra idé. Efter en vecka då ryggen faktiskt har gjort något mindre ont än innan så gör den tvärtom skitont nu ikväll. Det känns ungefär som den har gått av. Aj aj aj!! Tråkigt när man inte kan göra det man tycker är roligt. Just foto är ett av mina största intressen och har alltid varit.

Min dröm är att så fort jag inte är sjukskriven längre (japp, jag SKA bli frisk!) kunna öppna upp fotostudio här hemma i vår källare. Så då får ni gärna komma hit med såväl tvåbenta som fyrbenta. Har ni husdjur med åtta ben däremot så får de hemskt gärna stanna kvar utanför dörren. Jag är livrädd för spindlar! ;-)


De här däremot är jag inte särskilt rädd för, men de kan vara grymt irriterande!

1 kommentar:

Lotta A sa...

Attans , det låter inget vidare med ryggen. Trist när man känner sig begränsad på vad man kan göra och inte............

Åh, det låter super kul med din studio! Jag kan tänka mej att det är många som vill boka in fotograferingar hos dej.
När de ser hur Kanon fina bilder du knäpper som på löpande band......:-)