söndag, juli 11, 2010

DET HÄNDER INTE MIG

Vill bara puffa lite för insamlingen till Cancerfonden. Det är lätt ibland att tänka att "det händer inte mig". Men jag läste siffror häromdagen om att varannan svensk under sin livstid kommer att drabbas av cancer. Det är många! Så drabbas inte du själv kommer förmodligen någon i din familj eller annan närstående att drabbas.

En av mina önskningar är att det på något sätt ska gå att förhindra att så många insjuknar i cancer. En annan av mina önskningar är att det ska finnas ännu bättre och effektivare behandlingar med ännu färre biverkningar. Men ska det kunna bli så behövs pengar till cancerforskningen. Ge gärna ett bidrag dit du också!



Hittills har fantastiska 15 400:- samlats in till Cancerfonden genom min sida! Stort TACK till er alla! :-)

1 kommentar:

Lisbet Lindell sa...

Hej Linda!
Jag har "tagit" din fina bild med uppmaningen om att skänka 50kr till cancerfonden och lagt den på min sida med, jag hoppas många kommer ge pengar. Kram Lisbet