torsdag, juni 24, 2010

SÅ OMTÄNKSAMT OCH SNÄLLT

För ett tag sedan när jag var mitt uppe i cellgiftsbehandlingarna var jag med i en tävling på Ludmillas blogg där man kunde vinna ett jättegulligt set med Alfons Åberg från Pingpong barnkläder.

Hur som helst så vann jag inte tävlingen utan det var en som heter Ewa som gjorde det, men denna gulliga Ewa skrev så här i sin kommentar:

Helt underbara kläder! :-) Som tur är så har inte ”dumt” och ”elakt” drabbat mig.. ja i alla fall inget värt att nämnas här. Men jag sänder Er alla som drabbats en stor varm kram varje dag i mina tankar Kärlek till er som kämpar så hårt och tufft för ert liv Jag vill att Linda ska vinna den här tävlingen och säger som någon annan, vinner jag så skänker jag vinsten vidare till Linda Hon är verkligen värd att vinna dessa fina plagg.

Tack snälla Ewa! Blev alldeles rörd av dessa rader! Kände att det är alldeles för mycket. Inte behövde du skänka bort vinsten. Men de superfina kläderna har kommit med posten och nu när det härliga sommarvädret har kommit så vill jag visa er alla hur sommarfin vår lille W blev i dem!



Besök gärna Ludmillas fina blogg. Jag och hon gick samtidigt igenom tuffa cellgiftsbehandlingar mot cancer under vintern och våren. Även hon hade då precis fött en bebis. Tänk att vi klarade detta!

2 kommentarer:

Ludmilla sa...

Vilken snygging! ; )

Lisbet Lindell sa...

Jag blir så rörd av att det finns så underbara människor som Ludmilla.
Många Kramar från Lisbet