tisdag, maj 11, 2010

OJ DET VAR SVÅRT

Har nu läst igenom motiveringarna som kommit in till tävlingen där man kan vinna biljetter till Barnens festival dag i Huskvarna. Faktum är att ALLA motiveringarna är så bra så jag önskar jag hade biljetter som räckte till allihop! ;-) Men nu finns här bara fyra och den vinnande motiveringen kommer här...

"Adam har som sin STORA hobby att trolla. Han gör det för publik med. Hade show på både gamla och nya fritidset. Han idol är Tobbe trollkarl. Därför vill jag vinna! Han fyller ju dessutom 8 år i helgen! *håller tummarna*"

Grattis Adam! Klart att du ska få fira din födelsedag med att få se din idol! :-)


1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej!

TACK snälla Linda!!! Åh, vad glad jag blir! Nu har jag en rolig överaskning till Adam på hans födelsedag!!! TACK!!!

Hoppas ni får sova gott i natt och att W snart mår bättre!!

Kram / Maria
http://mariasdagbok.blogspot.com/