torsdag, maj 27, 2010

NY SÄNG

W har fått en ny säng. Sprillans ny är den visserligen inte, min kompis son har haft den innan. Den har stått i hans rum ett litet tag nu för att han skulle få vänja sig lite vid den, men jag undrade lite hur det skulle gå för honom att sova där. Skulle han gå upp och leka kl 3 på natten?! Men nej, första natten gick faktiskt jättebra! Han ropade på mig strax före halv sju i morse. Jag gick in och stoppade om honom och sen låg han kvar där ca 20 minuter till.



Nu är det dags för natt nr 2. Han har somnat där och sover gott nu... så det är bara att hoppas på att det fortsätter lika bra! :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt! Vi måste köpa ny säng till lilltjejan nu, hon har definitivt växt ur spjälsängen!! Men i oroar oss för det där med att hon ska springa i och ur på kvällarna, och att hon ska gå upp på nätterna och leka....... hoppas, hoppas att skam går på torra land där, haha.

Fin säng han fått i alla fall.

Lotta A sa...

Hoppas att det går lika bra denna natten!
Duktig liten kille ni har!
Kram

Anna sa...

Precis en likadan som Emil sover i=)

Magdalena sa...

Så roligt att han sover så bra i sängen! Det har mina gjort också... Hoppas att det fortsätter lika bra! Duktig kille! =)

Ann-Louise sa...

Den där tapeten med stjärnor är så fin! Kanske är det dags för en riktig säng till vår W också men jag är rädd att han går upp och hittar på bus på nätterna ;-)