fredag, maj 21, 2010

HOPPAS DET BLIR JAG!!

Nu har jag anmält mitt intresse hos Smartson att få bli en av de åtta som får testa en Canon eos 550d! Åh, hoppas hoppas hoppas att jag blir en av de utvalda! :-)



Jag har en Canon eos 350d nu. Den har hängt med ett bra tag och jag skulle gärna vilja uppgradera mig lite. Har inte riktigt bestämt än vad jag vill ha. Inte mer än att det får bli en Canon nästa gång också så att jag kan använda de tillbehör som jag har.

Här finns också planer nu på att bygga en fotostudio i källaren. Vi måste lägga in ett nytt golv först och sen ska jag köpa de grejer som jag behöver till studion. Så sen får alla ni som vill mer än gärna komma hit och bli fotograferade. ;-) Det vore en dröm att få ha sin hobby som yrke. Fast jag gillar ju mitt jobb som förskollärare också!

2 kommentarer:

Lotta A sa...

Hoppas att du blir en av de lyckliga!
Önskar dej stort lycka till....
Det skulle du verkligen vara värd efter alla svårigheter som du gått igenom.
Kram

kerstin sa...

Hoppas det blir du Jag håller tummarna!! Må gott
Jag vill med ha katt men alla mina barn har allagier kram